måndag 6 april 2009

Påsklov!!

Det är så skönt att ha påsklov, alltså!

Veckans planering:
Måndag (idag): Vara hos farmor och ta det lugnt i vårvärmen
Tisdag: Åka ut till golfbanan och träna
Onsdag: Handla sommarskor med mamma
Torsdag: Mormor fyller år, så jag ska hjälpa henne fixa middan till mamma och pappa kommer.
Fredag: Heldagsträning på golfbanan från 9-15. Det ska bli SÅ kul!!
Lördag: Ännu en heldagsträning på golfbanan.
Söndag: Denna dag har jag faktiskt inget planerat. Slappa får det bli! Eller vara med en kompis, kanske
Måndag: Annandag påsk, inte heller nåt planerat
Tisdag: Studiedag!! Min syrra som går i trean får gå till skolan, men jag får sovmorron!!!!!


Det går framåt med virkningen. Jag håller nu på med en bläckfisk, som jag hittat på www.dropsdesign.com
det är en jättecool sida!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar