torsdag 2 april 2009

Fina vårdagar och landskamp i ishockey


Nu måste det vara vår alltså.
Idag hade vi jättelång lunchrast
och det var verkligen jätteskönt,
och jag var bara tvungen att ta en
bild. På den klarblå himlen. :o)






Sen har jag varit på landskamp i
ishockey. Det var Sverige mot Schweiz
(jag vet inte hur det stavas!) och
Sverige vann med 4-3 efter
straffar. Ganska kul, faktiskt. :o)




Hur går det med min virkning då? Nja... sen jonlerbollen gick sönder har jag inte riktigt vetat vad jag ska göra. Jag har blivit färdig med förklädet i slöjden, och nu håller jag på med virkning. Det ska bli en halsduk, och jag virkar med garnet Lowisa (ett jättetjockt och mjukt garn) och den virkas med stolpar. Blir nog bra.
Hemma håller på med att försöka virka lite efter eget huvud. En jordgubbe. Sen tänkte jag skriva ner hu jag gör fall nån annan vill ha det, men det är ju inte så lätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar