lördag 7 mars 2009

God morgon!! : o)


Hej alla bloggare!! : o)

Jag väntar på att min kompis ska komma, så att vi kan hitta på nåt. Hon skulle typ in till Lindex först, sen skulle hon komma. Jag har längtråkigt. Har varit inne på Hannah:s blogg, Louise:s blogg. Kollat allt.
Just för tillfället har jag inte nåt att göra:o(
Skulle inte du kunna skriva lite kommentarer till mig? Kanske lite tips och ideer om vad jag kan hitta på? Det skulle vara jättesnällt!!
Det gjorde inte mig ett dugg att Niclas Walgren åkte ut ur Let´s Dance. Jag tycker att han är en tönt! Jag vet att tävlingen går ut på vem som dansar bäst, och han kan kanske dansa. Men det skiter jag i!! Jag gillar honom icke!! Det är Laila och Tobias, och Magnus och Annika som ska vara i final. Sen ska Laila ta hem segern!! Punkt slut!!

2 kommentarer:

  1. Jag kände att jag var tvungen att lägga in en kommentar själv. Jag hejar me på Laila!!

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna!
    Tack för din lilla kommentar på min blogg och kul att du länkar till mig!
    När du inte har något att göra kan du ju alltid virka!! Hannah lär dig säkert mer än gärna!! Både garn och virknål hittar du i Allivs!!
    kram Juliane

    SvaraRadera