tisdag 17 mars 2009

Våren är påväg!!! :o)


Idag var det jättevarmt!! Vi var ute på lunchrasten (jag, Hannah JK och Louise) och det var jättevarmt! Jag hade bara en t-shirt och en kofta på mig, och jag svettades!!

Jag tog massa bilder (de andra oxå) och här är två utav dem. Ser du vad molnet är? Gissa. :o)
Svar: Det är en drake!! Man ser typ huvudet och liten del av kroppen. Ser du? Coolt va?!
Den andra bilden är jag, Hannah JK och Louise. Vi stod på rad och fotograferade våra skuggor. Det blir ganska coolt faktiskt. Jag står i mitten. Till höger om mig är JK och till vänster Louise.
Jag längtar SÅ mkt till våren alltså. Tänk bara att kunna gå omkring i t-shirt och tre-kvarts-byxor. Det är bland det mest underbara som finns. :o)
Nu ska jag titta på Mästarnas Mästare. Det är ju final och jag hejar på Malin Moström, f.d. fotbollsspelare typ. Men jag tror nog att Per Elofsson vinner. Det gör inte så mkt. :o)







3 kommentarer:

  1. Härlig bild:) Gillar den verkligen ;) nu saknas det bara ett helt knä o lite mer sol och kanske ett sommarlov innan vi kan åka o bada;;))

    SvaraRadera
  2. hej husmusen!
    Hur går det med virkningen? Här i soffan virkas det för fullt! För min del är det katter just nu och Hannah håller på med en drake, tror jag... Grattis i efterskott!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Jullan!!
    Tack så jättemycket! :o)
    Det går framåt med virkningen men det är ju en hel vetenskap av alla masker innan man lärt sig alla tekniker och så!

    Jag har inte sett Hannahs senaste verk men jag såg blandningen mellan en dinusaurie och en drake som hon hade med sig till skolan. Jättefin!!

    /Husmusen

    SvaraRadera