lördag 14 mars 2009

Jag flyttar till Telenorbutiken...

Det är sant. Jag menar det.
Idag har jag varit inne med min telefon i Telenorbutiken. Jag köpte en ny för ca 3 veckor sedan, och den bara krabbar. Jag blir galen!!! Nu tappar den kontakt med minneskortet HELA tiden!! Så fort jag tar ett kort försvinner alla mina filer. Bilder, musik, teman mm.
Jag är i Telenorbutiken jämt. Min gamla telefon blev på något mystiskt sätt vattenskadad (jag vet inte hur. Han i butiken sa: "Det behövs väldigt lite vatten för att den ska sluta fungera, och ibland märker man inte när den blir blöt.")
Okej, det var ingenting att göra åt. Men jag skickade iväg den (det var innan jag visste att den var vattenskadad) och fick använda min fasters telefon, helt okej men inte den nyaste. Sen, efter 4 veckor, kom den tillbaka. Mamma fick ett sms om att den var lagad och vi åkte in för att hämta den.
Men jag upptäckte att det var fel redan i butiken. Den var inte ens rätt ihopmonterad!!! Han i butiken tittade på den och talade om att den var vattenskadad och att det skulle kosta mer att laga den än att köpa en ny.
Som sagt, ingenting att göra åt. Jag fick ha min fasters ett tag till, och i mitten av februari köpte jag en ny. Och den har jag lämnat in idag. Nu har jag min fasters telefon igen.
Jag blir galen...

2 kommentarer:

  1. Hej Hanna!

    Jag lider med dig. Typ.
    hahaha. :o)

    SvaraRadera
  2. Om Hannah läser detta:
    Jag vill ha en sån där muffins (var det det?) som du virkat i present!!! :o)

    SvaraRadera