fredag 6 mars 2009

Hej kompisar!!!! :-D


Hejsan!! Jag hoppas att ni har det bra! Det har jag i alla fall.
Jag har inget bättre för mig, så jag lägger in ett inlägg. Vad ska bilden betyda? Ja...den betyder nog att jag längtar jättemkt till våren. När man kan plocka vitsippor, och massa andra blommor. Första gången man ser en fjäril, humla eller en skalbagge (även om jag tycker att skalbaggar är ganska äckliga, är det ju ett tecken på att våren är påväg).


Jag måste oxå säga att jag typ tagigt ut fredagen den 13:e i förskott. Min fredagen den 13:e var nämligen idag. :-(

Det började med att jag spillde en halv mugg med te över min rena tröja. När jag skulle torka bort det tappade jag kökshandduken i hundens vattenskål. Sen fick jag gå tillbaka två gånger för att jag glömde massa böcker jag skulle ta med mig till skolan!! Men det finns ju en fördel med att ta ut fredagen den 13:e i förskott. Då har ju jag tur när alla andra har otur när det är den riktiga fredagen den 13:e!! : o)
Jag har precis kollat på Let´s Dance. Men nu är det ju slut. Men det börjar ju igen vid typ halv 11. Då får man reda på vem som åker ut. Jag hejar på Laila, såklart. Hon äger!! : o)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar